مامان جون ما یه کانال تو بله داریم که هر چی درمورد سیسمونی و ضروریاتش هست اونجا میذاریم و سایت ها و فروشگاه هایی که ازشون خرید کردیم و راضی بودیم معرفی میکنیم
اگه دوست داشتی سر بزن شاید به دردت بخوره 💚
@ninidooni
دو الی سه دست کافیه
زیاده بنظرم سایز ۰تا۳ماه کلا ۵تا بگیر چون بچه زود جون میگیره
زیاده صفر که اصلا نگیر من که بدرد بچم نخورد سایز یک ۳ دست بسته ۲هم همون ۲تا ۳ تا دیگه ۳ بعدا با توجه به وزن بچه میخرین ...
خیلی زیاده صفر دو دست بسه یک هم سه دست کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.