۵ پاسخ

مامان جون ما یه کانال تو بله داریم که هر چی درمورد سیسمونی و ضروریاتش هست اونجا میذاریم و سایت ها و فروشگاه هایی که ازشون خرید کردیم و راضی بودیم معرفی میکنیم
اگه دوست داشتی سر بزن شاید به دردت بخوره 💚
@ninidooni

دو الی سه دست کافیه

زیاده بنظرم سایز ۰تا۳ماه کلا ۵تا بگیر چون بچه زود جون میگیره

زیاده صفر که اصلا نگیر من که بدرد بچم نخورد سایز یک ۳ دست بسته ۲هم همون ۲تا ۳ تا دیگه ۳ بعدا با توجه به وزن بچه میخرین ...

خیلی زیاده صفر دو دست بسه یک هم سه دست کافیه

سوال های مرتبط

مامان آروان🩵 مامان آروان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری