۷ پاسخ

من 28هفته و 6روزه هستم وزنش 1300هست بازم میگم کمه تازه
ولی به نظر من تنها چیزی که وزن بچه رو می‌بره بالا مغزی جات هست مثل پسته بادام درختی گردو
اینا من همیشه دکترم بهم میگه که اگه میخوای بچت ‌وزن بگیره مغزیجات بخور

من ۳۴هفتع ۵روز رفتم ۲کیلو بود

منم مثل تو هستم عزیزم‌دکتر بهم لیدی میل داد،گفت خودتو ببند به پاچه،دلستر ،ژله،بستنی،تخم مرغ،آبگوشت و حلیم.الان بهتره

واسه منم ی هفته دور شکمش عقبه دکتر چیزی نگفت گفت خوبه وزنش هم 32هفته 1650بود

واسع منم تو سونو گرافی گفت یک هفته دور شکمش عقبه ولی دکتر چیزی نگفت گفت خوبه
فقط برای منم وزنش کم بود ک پودر داده بخرم بخورم

عزیزم پودری لیدی میل خیلی کمک میکنه به افزایش وزن جنین حتما بخور طعم موزیش خوشمزه اس

عزیزم باید به دکترت بگی بهت دارو میده خوراکی های که وزن میده هم بخور

سوال های مرتبط