عزیزم هر کس بارداریش یطور..خیلی سخته درکت میکنم..من تاپنج ماه اینطوری بودم همش بالا میاوردم و معده درد شدید ک امون نمیداد هیچی نمیخوردم همش دردددد..الان ک بهترشده معدم ولی کمرم و لگنم انگار شکستن واژنم پاهام..چ میشه کرد سخته باید تحمل کرد انشالله زودی خوب شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.