۱ پاسخ

عزیزم هر کس بارداریش یطور..خیلی سخته درکت میکنم..من تاپنج ماه اینطوری بودم همش بالا میاوردم و معده درد شدید ک امون نمیداد هیچی نمیخوردم همش دردددد..الان ک بهترشده معدم ولی کمرم و لگنم انگار شکستن واژنم پاهام..چ میشه کرد سخته باید تحمل کرد انشالله زودی خوب شی

سوال های مرتبط