۵ پاسخ

دوساعت اول فقط گریه
بعدم ۷ تا ۱۰ روز میفته منم هفته پیش انجام دادم امروز افتاد

بیشترین دردشو موقع اولین ادرارش داره که با هربار ادرار کردن کمتر میشه و در نهایت خیلی زود تموم میشه
پمادشو مرتب بزنید که پوستش زود ترمیم شه

فقط ادرار اول بچه اذیت میشه
بهش استا بده

ما پسرمونو حلقه ختنه کردیم همون روز که ختنه کردیم یه ساعت گریه کرد دیگه عادی شد

سلام اصلا درد نداره همون لحظه یزره گریه می‌کنه تمام هرچقدر زودببریش دردش کمتره من پسرمو پنجاه روزه بردم یه هفته این حلقش افتاد

سوال های مرتبط