خورش بادمجون بخورم ایرادی نداره برابچم؟

۲ پاسخ

بعدش حتما عرق نعناع بخورید

نفاخه نخور

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی