من این مدل کارا به نظرم خیلی جهان سومی میاد 😅 خودم انجام نمیدم مثل دم به دقیقه آتلیه رفتن و..
نه که بی ذوق باشم ولی به نظرم ضایع اس (دیدگاه شخصیمه)
مادر همسرم خیلی ذوق داره انجام میده برای پسرم همه اینا رو منم حالا تو ذوقش نمیزنم ولی خودم تنها بودم نه انجام نمیدادم
به نظرم راحت باش هیچی حتمی و بایدی نیست
اتفاقا سعی کن از کلیشه هایی که جامعه بهت تحمیل میکنه رها بشی
منم دوتا یکی کردم گرفتم
آره چرا نشه اتفاقا اوایل ماه خرداد ما دندونی و تولدش رو باهم گرفتیم چون که تولدش ماه صفر میفتاد برای همین دوتاش رو یکی کردیم اش دندونی هارو هم پک کردیم توی تالار به مهمون ها دادیم
کار زیاد میشه من متاسفانه خانواده شوهرم هیچ وقت کمک نمیان دست تنها میمونیم یکم خسته شده بودیم
به نظر من در کل خوب بود لااقل یه فیلمی عکسی داره که آینده ببینه واسش مراسمی هم گرفتیم
چون وقتی بدنیا اومد ما نتو نستیم مراسم بگیریم همه رو با خانواده واسه غذاخوری نهار دعوت کرده بودیم
این نظر من بود
اره چرا نشه
اتفاقا قشنگتر هم میشه
اره منم اینکارو میخوام کنم
یکی از بادکنک های جشنش حتما شبیه دندون باشه+مخلفاتش
آره من یکی کردم ولی جشن مفصل گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.