اصلا زیاد لباس نگیر دوسه دست سایزیک بگیر دوسه تام سایز دو از هرکدومم یکیشو برای مهمونی انتخاب کن ومناسب فصل بگیر
هرچ الان بگیری اضافه اس وتنگ میشه
وقتی دنیااومد هرماه براش ب سایزش وفصلش لباس جدید میگیری
من برای دخترم خیلی خریدم اکثرا بدون استفاده موند
لباسارو بذار ماه آخر بخر وزن بچه تقریبا دستت بیاد
لباس زیاد نگیر هم گرونه هم میبینی جوجه ایشالله تپل مپلیه بعد تنش نمیشه دلت میسوزه
من سایز صفر فقط همو یک دست ست بیمارستانی گرفتم
یدونه ست ۹ تیکه سایز یک و دوتا پیراهن و شلوار یک
پنج دست سایز دو
پنج دست سایز سه
با سرهمی هم زیاد گرفتم سایزای صفر تا سه
من برا بچه اولم ۳ دست سایز ۱ گرفتم یکی ۷ تیکه بیرونی یکی ۱۹ تیکه برای خونه یکی هم بلیز شلوار تیکه ایی ۲ دست سایز ۲ تو خونه ایی و ۲تا سرهمی بیرونی ، ۲ دست هم سایز ۳ توخونه ایی و ۲ دست بیرونی به مرور که بزرگ میشد کم کم اندازه نیاز براش میگرفتم الانم برا این یکی جوجه هم همینطور به اندازه و به مرور خرید میکنم هم جدیدش میگیرم هم سایز الانش و دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.