۷ پاسخ

من تا ۵ ماهگی هم نگه می‌داشتم چون ریفلاکس داشت بهدش خوب شد

تا ۲ الی ۳ ماهگی
بعدش خودش آروغ میزنه

تا هر موقع خودش اروق بزنن

تا وقتی خودش یاد بگیره بشینه

تا سه وهار ماهگی بعد دیگ خودش میزنه

نهایتش چهارماهگیه
اگ رفلاکس داده ۶ ماهگی

تا چهارماهگی

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی