۸ پاسخ

هیچ چیزی غیر طبیعی نیست بچه ها با هم متفاوتن ، پسر من از ۶ ماهگی چهاردست و پا میرفت ولی نمی‌تونست بشینه تا ۸ ماهگیش

دختر خواهرم از شش ماهگی اذیتای دندون رو داشت ولی سر یکسال همشو باهم درآورد بعدن توی صحبتهای مادر شوهرش فهمیده همسرش هم همینطوری بوده

دختر من ۴ دستو پا می‌ره ب ب ما ما دد میگه
مبل رو میگیره تقریبا بلند میشه ولی دندون نداره
نلین ۷ ماهگی دندون درآورد ولی ۹ ماهگی تمام این کارارو انجام داد
بچه ها خیلی فرق میکنن

عزیزم پسرمنم تازه دندون درآورده نگران نباش درمیاره

دختر منم نه دندون داره نه سینه خیز میره و نه دست می زنه 😐

پسرم و خودم یازده ماهگی دراوردیم دخترم تازه دراورده وقت هست

خوبه اشکال نداره دختر دوستم یکسالشه هنوز دندون نداره خوبه فعالیتش زیاده حالا طهورا دندون داره سینه خیز هم نمیره 🙃

پسرمنم هنوزدندون درنیاورده ولی من اهمیتی نمیدم تا۱سالگی وقت داره بنظرم

سوال های مرتبط