هیچ چیزی غیر طبیعی نیست بچه ها با هم متفاوتن ، پسر من از ۶ ماهگی چهاردست و پا میرفت ولی نمیتونست بشینه تا ۸ ماهگیش
دختر خواهرم از شش ماهگی اذیتای دندون رو داشت ولی سر یکسال همشو باهم درآورد بعدن توی صحبتهای مادر شوهرش فهمیده همسرش هم همینطوری بوده
دختر من ۴ دستو پا میره ب ب ما ما دد میگه
مبل رو میگیره تقریبا بلند میشه ولی دندون نداره
نلین ۷ ماهگی دندون درآورد ولی ۹ ماهگی تمام این کارارو انجام داد
بچه ها خیلی فرق میکنن
عزیزم پسرمنم تازه دندون درآورده نگران نباش درمیاره
دختر منم نه دندون داره نه سینه خیز میره و نه دست می زنه 😐
پسرم و خودم یازده ماهگی دراوردیم دخترم تازه دراورده وقت هست
خوبه اشکال نداره دختر دوستم یکسالشه هنوز دندون نداره خوبه فعالیتش زیاده حالا طهورا دندون داره سینه خیز هم نمیره 🙃
پسرمنم هنوزدندون درنیاورده ولی من اهمیتی نمیدم تا۱سالگی وقت داره بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.