۹ پاسخ

یک سی سی بده

قطره ویوا کید بده با طعم هلو هس من یه سی سی خودم میخورم یکی میدم پسرم😂😂😂

شیشه دارو رو اگ وارونه کنی ازش چن قطره میریزه
قطره کولیک بچه منم همینطوره من هی تکونش میدم ک بیادوبهش میدم باسرنگ نمیتونم بدم

ای کاش بجا شربت ا د قطره میگرفتی

از قطره چکون استفاده کن چون باید قطره قطره بریزی تو دهن بچه نه یه جا

با قطره چکون 25 قطره باید بدی

نه سرنگش خیلی بده میپره تو گلو بچت
پ

آد رو مگ پنج قطره میدن؟؟؟
روزی یه سی سی باید بدین

با سرنگ ۵ قطره را بریز تو سری شیشه شیرت
بعد سری شیشه را بده نوزادت بخوره

سوال های مرتبط

مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۰ ماهگی