خانم های سزارینی شماتاچندوقت سفکسیم خوردین؟

۶ پاسخ

من که اصلا نخوردم یعنی دکترم نداد

من تا 10 روز خوردم هم سفکسیم هم آناهیل

واسه من ۱۰ تا سفالکسین همراه با قرص آناهیل نوشته بود عالی بود

دقیقا هرچقدر نیازه دکتر مینویسه برای من بنظرم یک هفته بود من اشتباهی بازم گرفتم خوردم بعد ده روز که رفتم ماماها گفتن نباید میخوردی مال من سفالکسین بود اون موقع

ده روز

تا ۱۰ روز

سوال های مرتبط

مامان آیسوجون وتودلی مامان آیسوجون وتودلی ۱۰ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۱۵ ماهگی