سلام مامانا شیرم خیلی کم شده چکار کنم 🥲؟؟

۴ پاسخ

گاز دلستر و ببر بگیر بخوز

عرق رازیانه بعد هر وعده غذایی بخور هم شیر رو زیاد می‌کنه هم نفخ شیر رو میگیره ، ماءالشعیر بخور، مایعات زیاد بخور ، آبگوشت ،شوروه

سلام من اصلا شیر نداشتم کپسول شیر افزا خوردم اینقد زیاد شد ک میریخت

دلستر بخور

سوال های مرتبط

مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان آرسام♥️ مامان آرسام♥️ ۸ ماهگی
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۵ ماهگی
مامان مطهره مامان مطهره ۲ ماهگی