نخوری خیلی بهتره.من قورمه سبزی خوردم دیروز پدرم در اومد،آنیل اذیت میشد خوابش میبرد میذاشتمش زمین گریه میکرد فقط بغل کردم راه میبردم تو بغلم میخوابید آروم بود بچم.توبه کردم بعد ازین قورمه سبزی و اینچیزا بخورم.
بدوش شیرت رو عزیزم ۲ساعت بعدش ان شاءالله که روی بقیه شیرت تاثیرش نباشه زیاد
حتی اگه شیرمو نخوره و شیرخشکش بدم
بازم اثرش میمونه رو شیرم تا صبح؟
تا ۵ ساعت شیر تو نفاخه ولی تا چند ساعت بچه را اذیت کنه بستگی به شدت نفخ و شدت کولیک داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.