من خیلی..مث پنگوئن ها راه میرم
ن زیادمن توخونه یکم شکمم مشخصه ولی بیرون ن انگار باردار نیستم🤣
واس من هنو کوچیکه
ن بابا من هفته تو هیچی نداشتم الان در اومده
من بارداری دوم هستم اولی همین بودم اصلا شکم نبود پهلو بود
بستگی داره بارداری چندم باشه یا از قبل شکم داشته باشی یا نه
بارداری اولم با شکم تخت خیلی معلوم نبود
الان خیلی مشخصه
من کسی متوجه نمیشه مگه خودم بگم
مکنه که 32 هفته اصلان شکم ندارم😂♥❤
برا من خیلیه تقریبا چون از قبل شکم داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.