خدایاااا چرا نمیخوابهههه

تصویر
۵ پاسخ

قنداقش،کن براش،شکم مادر تداعی میشه راحت میخابه

ای جونم ماشالله اش شاید بادگلو داره یا سیر نشده

عزیزم فقط قنداق راحتت میکنه من دخترم با قنداق راحت میخوابه
پستونک هم بزار بیوفته باز بزار هرموقع میوفته بزار

پستونک بزار دهنش

عزیزم قنداقش کن ببین چقد راحت میخوابه دیگه الکی باهرتکونی بیدار نمیشه فقط دستاشو قنداق کن پا بزار آزاد بمونه

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۳ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی