چرا نمیخابه خدایاااا🫠😫😭

۱۷ پاسخ

خوابید ولی همش ووول میخوره.آروغ هم نزد.منم یه ساعت رو شونه نگه داشتم اونم خواب.وقتی میزاریشون زمین سب‌ک میشه خوابشون

خوابم میاد

😂انگاری تنها نیستم

بچه منم همینطوره دیشب ۱۱/۵ تا ۴/۵ فقط گریه کرده الانم مث چی خوابم میاد

جون مادرت بخواب همتا بخواب 🫠🤦‍♀️🤦‍♀️

😭😭😭😭😭😭😭😭😭

هممون بیداریم مثله اینکه

چرا امشب بچه ها اینجوری شدن😂

مثل چی خوابم میاد تنهام هستم تو غربت تجربه اولمه مونده سرمو بکوبم تو دیوار

منم به شدت خستم😭😭😭

برا منممم

وای بچه منم همینه نمی‌خوابه یا اگرم بخوابه انقد تکون میخوره تا بیدار کنه خودشو

من دیگه به طرز عجیبی بستمش ک بخوابه😂خودم نگاهش میکنم خندم میگیره طفلی رو😂

تصویر

عررررررررر 😭😭😭 خسته ام ، خابم میاد

🙂🙂🙂

دختر منم بیداررره

منمممم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی