دخترا چجوری به فرنی خرما بزنم🥲

۴ پاسخ

همش با هم بریز تو مخلوط کن

خرما رو ی یک ربع بزار تو ابجوش …. بعد پوستش راحت جا میشه میتونی له کنی با گوشت کوب بریزی تو فرنی … ولی قبلش ی تست خرما بگیر عشقم …. 🫀🫂

بزارش تو آب گرم پوستشو بگیر هسته اش جدا کن بعد با گوشتکوب یا اگه میکسر داری بریز تو فرنی میکسش کن

خرما رو بنداز داخل آب جوش بزار یکم آب ریزش بره و یکم داخل آب جوشه بمونه، بعد پوستشو بکن و با پشت چنگال له کن،اگه قشنگ له نشد یکم آب جوشیده سرد بهش اضافه کن قشنگ پوره میشه
بعد وقتی فرنی درست کردی و فرنی رو گازه، پوره ی خرما رو بهش اضافه کن و چند دقیقه ای بزار باز باشه و تمام

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱۶ ماهگی