خانوما من دکترم۲۵ هفته سونو رشد نوشته زود نیست؟

۱۰ پاسخ

منم تو۲۴هفته رفتم دوباره ۲۸هفته وامروزم که ۳۴هفتم کامل شده میخام برم

برمن دکترم گفت 28هفته مینویسم برات سونو سه روز دیگه باید برم پیشش

من که دکتر گفت خودم سنو میکنم تو مطب ولی 8ماهگی باید بری بخاطر چسبندگی رحم بدی

۲ تا سونوی رشد داری

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

بعدش ۳۱هفته هم برو من خودم میخوام همینکارو بکنم

ممنونم از جواباتون❤️❤️❤️

اخه خیلیا نمیرن تا ۲۹هفته یا ۳۰بعضیام۳۱هفته بعد وزن جنین کمه وقتیم ندارن دیشبم اتفاقا به خانمی بود دکتر بهش گفته بود وزن جنینت پایینه پس الان بری خیلی خوبه

نه من ۲۴ هفته ۳۱ هفته رفتم
هرچه زودتر بری بهتره اگه وزنش کم باشه وقت دادی جبران کنی

عزیزم ۲۵هفته برو ۳۰هفته هم برو الان بری متوجه میشی وزن جنینت خوبه یا نه که وقت داشته باشی واسه وزن گیری

برای منم همین هفته ۲۵نوشته

سوال های مرتبط