من8تیر میرم
منم 15 تیر ان تی دارم
ان شاءالله همه چی عالی خوب باشه 🤲🏼
منم۲3تیرntدارم حالامگه روزا میگذره🥲
ان شاءالله زود میگذره و سلامتم میبینیش
منم تا ۲۰ تیر ntدارم خداکنه خدا حفظش کنه سالم باشه
منم ۲۱ تیر میخوام برم آنومالی انشالله
منم ۲۴تیر ntدارم😊🥲خداکنه سالم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.