کی میشه تیر ماه برم بچمو ببینم خدا 🥲🥲

۷ پاسخ

من8تیر میرم

منم 15 تیر ان تی دارم
ان شاءالله همه چی عالی خوب باشه 🤲🏼

منم۲3تیرntدارم حالامگه روزا میگذره🥲

ان شاءالله زود میگذره و سلامتم میبینیش

منم تا ۲۰ تیر ntدارم خداکنه خدا حفظش کنه سالم باشه

منم ۲۱ تیر میخوام برم آنومالی انشالله

منم ۲۴تیر ntدارم😊🥲خداکنه سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه ♥️ مامان پناه ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه 🤤 مامان پناه 🤤 هفته بیست‌ونهم بارداری