خانما هزینه آزمایش تعین جنسیت چنده؟

۵ پاسخ

سلام مامانا من 14هفته هستم اوایل بارداریم هماتوم داشتم لکه بینی داشتم ولی هماتومم ده هفته از بین رفت لکه بینم هم قطع شد دکتر بهم استراحت داده رحمم دوشاخه کسی هست همچنین شرایطی داشته باش به دنیا اومده باشه سالم

ازمایش pjd پنج تومن

اگه منظورت ازمایش NIPT هست من پرسیدم گفتن ۱۳/۵۰۰

سونو گرافی ۱۲۰۰ من دادم ۱۵ هفته

عزیزم باید سونو بدی از 14 هفته به بالا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد قصد بارداری
مامان هلیاو تودلی مامان هلیاو تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زهرام و معجزه💙 مامان زهرام و معجزه💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان سلنا🐣 مامان سلنا🐣 ۵ ماهگی
مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد