سلام مامانا من 14هفته هستم اوایل بارداریم هماتوم داشتم لکه بینی داشتم ولی هماتومم ده هفته از بین رفت لکه بینم هم قطع شد دکتر بهم استراحت داده رحمم دوشاخه کسی هست همچنین شرایطی داشته باش به دنیا اومده باشه سالم
ازمایش pjd پنج تومن
اگه منظورت ازمایش NIPT هست من پرسیدم گفتن ۱۳/۵۰۰
سونو گرافی ۱۲۰۰ من دادم ۱۵ هفته
عزیزم باید سونو بدی از 14 هفته به بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.