۴ پاسخ

معمولا میگن برای شروع نان بدین من از بیمارستان بخش اطفال‌پرسیدم اینو‌گفتن ولی باز باید ببینی چی ب کوچولوت میسازه دیگه

من نان اوپتی پرو میدم، دکتر میگه وزنش زیاد میره بالا.. البته پسر من فقط شیرخشک میخوره

عزیزم شیر خشک بدی بعد ی مدت دیگه سینه نمیگیره گیگوز وزن دهی داره

ببلاک راضیم

سوال های مرتبط