خانما میشه انرژی زا بخوریم؟؟؟

۵ پاسخ

نخور برای بچه خوب نیست

کافئینش خبلی بالاست دیگه اون روز چایی نسکافه کاکائو نخور

یه کم بخور وگرنه ممنوعه بخاطر کافئین بالایی که داره

کمممم

اگه مشکل کلیع نداری بخور

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا ۹ ماهگی
مامان سامیار ⚽️و مانیار 👶🏻 مامان سامیار ⚽️و مانیار 👶🏻 ۱ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان روناز🤰👶💖 مامان روناز🤰👶💖 ۳ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان دوتابچه مامان دوتابچه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا خانوم مامان دلانا خانوم ۱۳ ماهگی