منم روز ده منفی شد روز دوازده ازمایش دادم منفی بود به محضی داروهام ول کردم پری شدم .چون نمیخاستم این همه امپپل بزنم داشتم میمیرم از درد امپولا.
ولی دفعه قبل مثبت شدم روز نه هاله وروز ده مثبت و روز ده ازمایش 200جنین سه روز .
اگر قرار بود مثبت باشی الان بی بی چک نشون میداد .
صب ازمایش بده اگر منفی بود داروها ول کن تا سریع تر بری برای انتقال بعدی
جنین سه روزه گرید چی گلم
جنین ۳ روزه رو روز ۱۶ و ۱۸ باید ازمایش داد
عزیزم تست نزن تست کلا اشتباهه من زدم مثبت شد دو روز بعدش منفی بود😐😂 انشاءالله که مثبتی اصلا تست نزن
به بی بی چک اعتمادی نیس تا روز ازمایش صبر کن برو ازمایش بعد دارو هات قط کنی
روز ۱۴ برو ازمایش ان شالله بتا بالا باشه. اگر بالا بود ان شالله روز ۱۶ هم برو دوباره. بعضیا بیبی نشون نمیده آخه. بعد بتا هم روی مرز میشن. معمولا دختر دارها زود بیبی نشون میده
پس تا اخرش منفیه...من دوتا انتقال داشتم ...از ۹ سیکل که بیبی میزدم تا اخرش منفی بود🙂
خب همون ۱۶ برو ازمایش . چند روز مونده به موعد پریودت؟
به تست اعتباری نیست. توکلت به خدا انشاالله مثبتی
تست من مثبت شد اما ازمایشم منفی
تست دوستم منفی شد اما آزمایشش مثبت
عزیزم کاش میموندی روز ۱۴ میرفتی ازمایش
سلام کدوم مرکز انجام دادین مشکلتون چی بود؟
ماهک تست نزن به راست روز ۱۴ برو آزمایش ایشالا که مثبته
ماهک اولین انتقال؟
ایشالله که مثبتی عزیزم صبرداشته باش زود نزن ک استرس بگیری
منم منفی شدم 🥺💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.