۱۴ پاسخ

باید هر روز تایم ثابتی خورده شود تا اثر کند مگه دکتر هستید اطلاعات غلط میدید به خانم باردار هر روز هر ساعت بخوری انگار اصلن نمیخورم تایم ثابت و دوز قرص مهمه لطفا لطفا

ببین تایمش اونقدری مهم نیست ولی اینارو حتما رعایت کن در کنار دارو که تیروییدت کامل کنترل شه
بعد از مصرف لوتیروکسین تا ۴ساعت اینارو نخور
قهوه ،گردو ،لبنیات مثل پنیر شیر …
مکمل هایی که اهن کلسیم پتاسیم روی منیزیم داره هم ۴ساعت بعد از لوتیروکسین بخور که اینا اثر قرص رو خنثی میکنن
و اینارو سعی کن برای همیشه حذفش کنی چون تیرویید رو به شدت بالا میبره انواع کلم،کاهو فرنگی گاهو پیچ ،بادوم زمینی سویا،شیر سویا ،شلغم

باید ساعتش یکی باشه، مثلا هر روز 9 صبح
بعدشم تا نیم ساعت صبحانه نخور تا دو ساعت لبنیات نخور همین

من تیروییدم نرماله ..‌اما چون آنتی تی پی او بالاست...بازم لووتیروکسین میخورم🙂

اگه منظورت لووتیروکسبن هست ...من هر وقت از خاب بیدار شم ...سر موقع نیس

فرقی نمیکنه مهم اینه ناشتا بخوری

ساعتش مهم نیس فقط نیم ساعت قبل صبحانه ناشتا

ناشتا ساعت هفت صبح هرروز یک الی دوساعت بعدشم صبحانه
اینطوری هربار یکساعت بخوری تیروئیدت میره بالا عزیزم

سعی کن قبل ساعت ۹ بخوریش دیگه تا یازده دیگه باید صبحونه بخوری

هروقت بیدارشدم فرقی نداره نیم ساعت قبل صبحانه

من صبح که برای نماز بیدار میشم میخورم، چون اگه اون موقع نخورم دیگه یادم میره.

دکتر میگه ساعت ۷ونیم صبح بخوری خوبه

منم هروقت بیدار بشم میخورم .گاهی 11. یا 12 هم میشه نه اثر می‌کنه مهم اینا ناشتایی بخوریش

مهم نیس مهم اینه ۳۰ تا ۴۰ دقیقه قبل صبحانه ات باشه

سوال های مرتبط