۵ پاسخ

نه ایرادی نداره منم بین ۸ونیم تا ۱۰ میخورم تابم مشخص نداره

ساعتش مهم نیست، فقط باید ناشتا بخوری و حداقل تا نیم ساعت بعدش هم چیزی نخوری.

ببخشد عدد تیروئیدتون چند بود

من هر لحظه ک بیدار بشم میخورم ده بیدار میشم میخورمش چهل دقیقه بعدش صبحونه میخورم

فرقی نمیکنه فقط ناشتابایدخورده بشه

سوال های مرتبط