نه ایرادی نداره منم بین ۸ونیم تا ۱۰ میخورم تابم مشخص نداره
ساعتش مهم نیست، فقط باید ناشتا بخوری و حداقل تا نیم ساعت بعدش هم چیزی نخوری.
ببخشد عدد تیروئیدتون چند بود
من هر لحظه ک بیدار بشم میخورم ده بیدار میشم میخورمش چهل دقیقه بعدش صبحونه میخورم
فرقی نمیکنه فقط ناشتابایدخورده بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.