۴ پاسخ

باید ازمایش بدی

من از قبل اقدام عدد تیروئیدم برای بارداری بالا بود وگرنه در حالت عادی خوب بود دکتر بهم داد شروع کردم الانم میرم پیش دکتر غدد زیر نظرشم ازش پرسیدم گفت که این ۹ ماهو میخوری بعد زایمان نمیخوری تا دوماه میمونی بعدش میری ازمایش میدی که ببینی تیروئید گرفتی یا نه

من لب مرز بود دارم میخورم از ۸ هفتگی🥺

من قبلش میخوردم الانم که باردارم میخورم،باید تحت نظر دکتر غدد باشی،خیلی فاکتور مهمیه مخصوصا برای رشد جنین

سوال های مرتبط

مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی