بچه ها تازه واکسن زدم جیش کرده میتونم بشورمش

۱۱ پاسخ

نه نشورش دردش میگیره ، ضعف میکنه از درد ، واجب نیست ، این دو روز رو با دستمال نرم تمیزش کن ، دستمال رو با آب داغ بشور ، تا هنوز کرمه پاکش کن، من دستمال مرطوب مخصوص نوزاد گرفتم میشورم عطرش بره بعد چند تا دیتمال تو هر بار استفاده میکنم براش

والا کلا من جیش کردنی نمیشورمش فقط پی پی کردنی میشورمش.هروز صبح میشورم بعد بیدارشدنش ولی اینکه باهر جیش نمیشورمش طفلک دل درد میگیره

حالا امروز نشورش با پنبه یا دستمال و اب ولرم تمیزش کن دردش میگیده اگ بشوریش

جیش رو که نمیخواد بشوری

بشور،من که میشستم اب هم جای واکسن ریخت کاری نشد

بهتره نشوریش عزیزم
با دستمال مرطوب پاکش کن

تا دوروز نزن
عفونت میکن

خانوما واکسن دوماهگی رو به پا میزنن؟بچه هاتون اذیت نشدن؟

پاکش کن حالا اب نزنه جای واکسنش

نه الان منم براش واکسن زدم

آره بابا

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣🩵 مامان جوجه طلایی🐣🩵 ۱۵ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی