منم ده ساله فقط طبیعی بوده هروقت بچه خواستیم جلوگیری قطع میکردیم تا باردار بشم😅
کاندوم نزدیک ۱۷ سال با کاندوم جلوگیری داشتم 😁😂
ببرش بنداش دور👌
به نام خدا کاندوم
من همیشه فقط طبیعی بوده نزدیک به ده ساله هروقت خودمون بچه خواستیم شده
ما طبیعی بود ۶سال چیزی نشد اما برامون مهم نبود اگه بشه ام ولی بعد زایمان قطعا کاندوم چون دیگه مهمه😂
طبیعی🤐
کاندوم
من فقط قرص و قبول دارم😐
دوری و دوستی🤭 بعدش کاندوم یا امپول
بهترین وبی ریسک ترین نباید رابطع ذاشت🤣🤣خواهر برادری
عدم مقاربت😂
قطعا کاندوم
با۷سال سابقه بدون شکست😅😅
رابطه نداشتن 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.