خدا کمکت میکنه عزیزم ان شاءالله به خوبی و راحتی زایمان کنی و بچتو بغل بگیری
چند هفته ای ؟
فردا زایمان طبیعی؟ چند سانت
انشاالله که به راحتی زایمان میکنی
عزیزم نگران نباش ...درسته سخته ولی مهم اینه چندساعت بد بچه بغلته....
انشالله عزیزم که زایمان خوبی داشته باشی
یاخدا یاد خدم افتادم درد طبیعی دوروز کشیدم کلا دو ثانت باز شدم بعدش رفتم سزارین
چقدر معاینه کردن بد بودددد
چقدر سخت بودددددد
انشالله برا شما راحت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.