۲ پاسخ

سلام من منتظرم جانا شنبه واکسن شیش ماهگی بزنه بعد غذا کمکی شروع کنم

والا من از بسکویت مادر شروع کردم و با چای رقیقش میکنم

سوال های مرتبط