مامانهای هم هفته ای من بچه رو کدوم قسمت حس میکنین

۴ پاسخ

پایین حسش میکنم کلا
فکر کنم چون بریچه

من کلا سمت راست

منم بالای واژن حس میکنم واسه همون نگرانم میترسم بچه پایین باشه

من همه جا هست یه دقیقه زیر ناف هست یه دقیقه چپ یه دقیقه راست همه می‌چرخه الان زیر ناف هست عصر می‌ره سمت راست

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری