۶ پاسخ

چقدر خوب خوشبحالت من ک از دیروز از شدت درد حالت تهوع گرفتم

چقد خوب خوشبحالت

من بعد زایمانم اصلا درد پریودی ندارم خونریزیمم طبیعی سزارین بودم البته

شما بنده برگزیده خداندین😁

اره عادیه من بعد زایمان دومم اصلا متوجه نمیشم اینقد که راحت وبدون دردم

چقدمنی تو

سوال های مرتبط

مامان مهرسام وماهلین مامان مهرسام وماهلین ۵ سالگی