چقدر خوب خوشبحالت من ک از دیروز از شدت درد حالت تهوع گرفتم
چقد خوب خوشبحالت
من بعد زایمانم اصلا درد پریودی ندارم خونریزیمم طبیعی سزارین بودم البته
شما بنده برگزیده خداندین😁
اره عادیه من بعد زایمان دومم اصلا متوجه نمیشم اینقد که راحت وبدون دردم
چقدمنی تو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.