۱۰ پاسخ

نگران وزن نباش ،منم هر وقت سنو میدادم وزنش پایین بود یکم خیلی ناراحت بودمو غصه میخوردم ،موقعی هم ک ب دینا اومد وزنش۲۹۵۰گرم بود ولی الان ماشاالله تو چهارماهگی وزنش ۸کیلو بود تازه بهداشت هم گفت اضافه هم دارع

وزنش خوبه نرماله

وزنش خوبه
نینی من‌ ۳۳ هفته ۱۷۵۰ بود 😞
مادرش بمیره براش😞

بچه منم هم امروز سونو دادم وزنش ۲کیلو ۲۰گرم بود بازم دکتر میگفت وزنش کمه تازه میگفت بک هفته روشتش عقب‌افتاده دکتر میخواد ۳۷ هفته ختم بارداری انجام بده

مگه کمه این وزن ؟
من یه هفته از شما عقب ترم امروز رفتم ۲بود

روزی یه تخم مرغ آبپز بخور معجزه میکنه

خوبه که وزنش تا بدنیا بیاد بالا ۳ کیلو میشه.. منم ۳۴ هفته ۲۲۰۰ بود الان میگن ۳۶۰۰ هست

سویق کامل بخور
شیر بادوم هرروز صبح
حلیم بستنی حبوبات فرنی

خوبه دیگه عزیزم وزنش

دلستر خوبه

سوال های مرتبط

مامان دِلمـ🌙ــاه مامان دِلمـ🌙ــاه ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۸ ماهگی
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد