رفلاکس ک هروقت بش شیر میدی هر ده دیفه استوپ بزن و اروغشو بگیر و تو سطح شیب دار بخابونش
کولیک ک قطره داره و اگ شیر میدی تا دو ماهگی مراعات کن یا کم بخور (حبوبات،لبنیات،سردیجات)
اگ شیر خدتو میدی تا ی هفته عب نداره ک شکمش کار نکنه
و اینک اگ یبوستی اونم یبوست میشه و روش تاثیر داره
چیزای گرم بخور
بعد هر وعده غذا ی لیوان چایی نبات بخور
اگه ميتونيد براش قطره اينفاكول يا بايوگايا از سايت سفارش بديد خارجي ان و خيلي جواب هستن من يكي از دوستام خيلي كوليك شديد داشت پسرش بايوگايا خريد و واقعا خيلي بهتر شد بسرش حتي به دكترش گفت تاييدش كرد .اينكه حتما اروغ بگيريد و خودتون هم مراعات كنيد غذاهاي تند و نفاخ نخوريد
خودت اگه استرس داشته باشی کولیک بدتر میشه
از 7 روزگی دکتر بهش اهورا نی نی داد
از 20 روزگی قطره ی کولیف دادم بهش
از یه ماهگي گریپ میکسچرش رو از ایرانی به خارجی تغییر دادم که عالیه
برای معده اش هم روزی 5 قطره بی بی کر دادم که چند ساعت بعد کار میکنه
و رفلاکس هم تجربه ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.