مثل بارداری معمولی
فقط جنین داخل ساک نیست
اما ساک رشد میکنه
ساک حاملگی تشکیل میشه ولی قلب تشکیل نمیشه جنین توش وجود نداره
بتا بالا نمیره یا خیلی کم بالا میره
من دوبار بارداری پوچ داشتم لقاح صورت میگیره و ساک حاملگی تشکیل میشه ولی در حد همون ساک میمونه و رشدش متوقف میشه من یه هفته بعد از موعدم میفتم به لکه بینی که همون نشونه توقف رشد هست و باید سقط شه علتش هم ضعف تخمک یا اسپرم یا مشکلات کروموزومی و ژنتیکی هست و چیز کاملا شانسیه یعنی حتما اینجوری نیست که بار بعدی بازهم اونجوری بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.