بارداری پوچ چجوریه خانوما

۴ پاسخ

مثل بارداری معمولی
فقط جنین داخل ساک نیست
اما ساک رشد میکنه

ساک حاملگی تشکیل میشه ولی قلب تشکیل نمیشه جنین توش وجود نداره

بتا بالا نمیره یا خیلی کم بالا میره

من دوبار بارداری پوچ داشتم لقاح صورت میگیره و ساک حاملگی تشکیل میشه ولی در حد همون ساک میمونه و رشدش متوقف میشه من یه هفته بعد از موعدم میفتم به لکه بینی که همون نشونه توقف رشد هست و باید سقط شه علتش هم ضعف تخمک یا اسپرم یا مشکلات کروموزومی و ژنتیکی هست و چیز کاملا شانسیه یعنی حتما اینجوری نیست که بار بعدی بازهم اونجوری بشه

سوال های مرتبط

مامان آران💙 مامان آران💙 ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وهفتم بارداری