۹ پاسخ

بچه منم 35 هفته 2180 بود دکترم چیزی نگفت ولی سونولوژیست گفت خیلی کمه

۲۱۰۰ برای بچه ۳۳ هفته هست دکترت راهکاری نداد؟؟

من توی ۳۰هفته ۱۷۰۰ زده بود بنظرتون تا زایمان چقدر میشه؟کم نیست؟

خوبه عزیزم تا به دنیا اومدن بالای ۳میشه

دکترت باید نظر بده
اما من ۳۲ هفته ۱۹۰۰ بودم گفتن نرماله
تو این هفته ها واسه تو بیشتر باشه بهتره
اما خب نگران نباش پروتئین زیاد بخور وزنش میره بالا هنوز وقت داری
حالا کمم شد ایرادی نداره بچت یکم ریزه میشه فقط

شیر ماجان‌بخور

آسپرین نمبخوری؟؟؟؟

سزارینی ؟؟

خونرسانی خوب بود؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی