۴ پاسخ

واسه بعد پماد افتر بایت باریج عالیه

واسه بعدش هیدروکورتیزون دکترش داده بود واسه قبلش یه دکتر دیگه دیدم استوری کرده بود اینو که ضدپشه سی گل خوبه

برای بعد نیش لوسیون کالامین د بگیر بزن

واسه قبل سی‌گل بگیر

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۳ سالگی
مامان قلب خونه(شاهان) مامان قلب خونه(شاهان) ۲ سالگی