به من تو هجده هفته گفت دیگه نخواب
تا ۱۶ هفتگی
من زیاد اهمیتی به موقعش نمیدادم
و هرطور میخوابیدم بود
ولی از ی جایی ب بعد نمیتونی روشکمت بخوابی خواه و ناخواه!
اذیت میشی انگار شکمت نمیزاره ..
من حتی ی مدت عادت داشتم تا صاف نمیخوابیدم خوابم نمیبرد!
تا حدود ۲۳.۲۴ هفته
ولی ازینجا ب بعد چون شکمت درمیاد و سنگین میشی اونم نمیتونی بخوابی😂
چون فشار و سنگینی ب کمرت دو سه برابر حالت عادی میشع و حسابی درد میگیره
و نینی هم چون اذیت میشه تو این حالت خواب کلی لگد بارونت میکنه😍😅
پس تنها گزینه ی سالمی ک برات میمونه در آخر همون پهلو خوابیدنه🤧
بستگی به دکترت داره بعضیا میگن تا ۳ ماهگی بعضیا ۴ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.