من راحت میخابیدم
اوایل ک عادت نداشتم زیر شکمم بالشت نرم میزاشتم، ولی بعدش ک عادت کردم دیگه برداشتم، چون میدونم نمیرم رو شکم
من از 14 هفته دیگه رو پهلو خوابیدم
من دکترم از ۱۶هفته گفت طاق باز نخوابم
ازین پهلو به اون پهلو هم آروم انجام بدم
من از ماه های اولی به پهلو میخابیدم
دکترم گفته تا ۲۰ هفته مشکلی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.