۳ پاسخ

آپادانا هم من شنیدم خوبه

اگ بچه دومی برو دولتی سپیدار بیمارستان امیرالمومنین با اینکه دولتیه ولی میگن خوبه
من بچه اولم باید برم خصوصی سزارین کنم🥴🥴

ب منم بگو😁😁

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری