۳ پاسخ

اپتامیل از همشون بهتره وزن دهی خوبیم داره نانم عالیه ولی یکم سنگینه

کولیکو رفلاکس این جور چیزا نداره؟؟
ببلاک ساده بده بهش وزن دهیشم‌ عالیه یبوستم‌نمیاره
ولی اگه نفخ و کولیک داره گیگوز۱ بگیر اینم خیلی سبکو خوبه
من ببلاک استفاده میکردم
ولی چون بچم نفخ و اینا داشت دکتر گیگوز۱ نوشت بدم

نه اصلا نان نده میگن خیلی سنگینه

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهشتم بارداری