۶ پاسخ

خواهر منم اینجوری بود یه عالمه خون میومد غصه میخوردیم تو دلمون میگفتیم احتمالا دیگه بچه ای در کار نیست با اینهمه خونریزی ولی خدا رو هزار مرتبه شکر گذشت و کم کم قطع شد حدود ۲۰روز دیگه زایمانشه

عزیزم شیاف استفاده میکنی؟منم لکه داشتم دو سه روزه شیاف استفاده میکنم و استراحتم دیگه لک ندیدم خداروشکر

فقط استراحت مطلق و از استرس دوری کن و چیزهای مقوی بخور پاهاتو یکم بلند نگه داری بهتره

شیاف صبح ظهر شب بزن راحت میشی من اینجوری بودم تو ۱۴هفته ازم رفت ولی رابطه نداشته باش استراحت کن

وای منم اینجوریم اصلا نمیفهمم علتش چیه

سلام من هفت هفته هستم وتقريبا ي ماه كه خون ريزي دارم وهرهفته سنو ميدم هنوز معلوم نيست چي ب چي هست فقط ساك بارداري ديده ميشه

سوال های مرتبط

مامان هديه امام رضا مامان هديه امام رضا هفته دهم بارداری