پوشک باز گرون شد؟😕

تصویر
۱۷ پاسخ

کاش میشد یه جوری به قیمت پوشک اعتراض کنیم بخدا خیلی زوره ۲۴ تا دونه پوشک بخری یه تومن روز به روز هم کیفیت آشغال تر مگه چی میکنن داخل این صاب مرده که اینقدر قیمتش باشه

انقدر پول لباس نمیدیدم پول پوشک بدیم

آخه یه هفته نیست ۸۹۰ شده بود لامصبا بزارین یه نفس بکشیم
یعنی بخوایم دو بسته پوشک بگیریم میشه دوتومن ناقابل

جای ما 750 هست کسی خواست بگه براش بفرستم
طرف فامیله
مغازه لوازم بهداشتی داره
زیاد هم داره

فعلا ک قیمت قبله هنوز

ما یک تومن هم خریدیم

هوووف دیگه باید بفکر از جیش گرفتن بشیم خیلی اوضا بده هر روز گرونتر میشه

وای نع واقعا دیک کشش نداریم😔نمیدونستیم انقد گرونی میش نمیاوردیم خودش هم راحت تر بود من بیشتر وقتا کهنه میکنم داخل خونه ازاد می گ یه خط درمیون جیش رو ولی حساسیت نشون میده قرمز میش کونش لعنت ب این دولت لنت به کسایی ک میرن بیرون یکم از ارزونی حرفی نمیزنن لعنت ب من ک پول داشتم ازاینجا میرفتم راحت میشم

بله قیمت جدیدش اینه متاسفانه. ماهی ۵-۶تومن فقط پوشک میشه

🤣🤣🤣
خنده عصبی🤦‍♀️

فروشتده گفت ۶۰۰ قیمت قدیممه ها بخر یه عالمه داشت هوووف اشتباه کردم🫠😑

دیگه هفتگی قیمتا داره میره بالا

من سایز ۵ مای بیبی رو ۷۹۰ خریدم 😑

منم دیروز ۸۵۰خریدم سایز ۵ واقعا همه جوره داره فشار میاد

😕😕😕😕فقط زورشون به این پوشک میرسه خیر ندیده ها

ماامروز سایز۵حریدیم ۷۹۰

پس گفتن همه چی داره میادپایین

سوال های مرتبط

مامان رادین و دلوین مامان رادین و دلوین ۱ سالگی
مامان سیدتیام مامان سیدتیام ۱ سالگی