مث این ک پوشک دوباره گرون شده

تصویر
۱۲ پاسخ

بعد یه عده میان به اونی ک داره از پوشک میگیره بچشو نصیحت میکنن زوده بچس از لحاظ روانی آمادگی نداره . .... نمیتونه بخره شاید ، منم شروع کردم یادش میدم و شبا میبندم فقط ، اینجا هر مغازه ای عشقی قیمت میده مملکت صاحاب نداره که

این خوبه ک ما یکم پیش مولفیکس۵گرفتیم ۷۹۰تومن

از موقعی ک شد ۶۰۰ دیگه نتونستم بخرم 🤦‍♀️

یعنی از ۷۹۰ گرون تر شده؟

کاش فقط پوشک بود
خورد خوراک افتضاااح
اونسری ساااقه طلایی خریدم ۹۵
فردا شب خریدم۱۱۵

آره دیشب گرفتیم باز گرون شده واقعا یعنی چی مگه در سال چندبار به حقوق اضافه میشه که هروز همه چیز گرون میشه

دیگه بی سروصدا هرکاری میکنن..اخ ک همگی گروگان هستیم بخدا

ای خدا چ وضعشه هر روز همه چی گرون تر میشه 😮‍💨

ادم میمونه چی بگه 💔💔

خیلی وقته گرون شده، ۲،۳ هفته ای هست شده ۷۹۰
بعضی جاها هم میدن ۸۵۰

بله ما هم خریدیم ٧٩٠☹️

همه ملت باید با بچه جدید ب دنیا آوردن خدافظی کنن
خرج انقد گرونه ک دیگه فایده نداره
همه تک فرزندی شدن و باعثش هم خودشونن ک روز ب روز دارن مردمو فقیرتر میکنن

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۱ سالگی