۵ پاسخ

هنو ک تحمل داری بزاریکم دیگه بیشتربشه برو

خوش بحالت من هنوزهیچ دردی ندارم 🥲

اگه دردها و انقباض ها منظم شد و فاصله ش به ده دقیقه رسید برو بیمارستان
فعلا پیاده روی تند کن یا پله بالا و پایین برو، هرچه با درد کم و با ورزش بتونی توی خونه دهانه رحمتو بازتر کنی به نفعته , اونجا کمتر اذیت میشی

حواست ب حرکت بچه باشه

بذار یکم دردت بیشتر بشه بعد برو

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد