هنو ک تحمل داری بزاریکم دیگه بیشتربشه برو
خوش بحالت من هنوزهیچ دردی ندارم 🥲
اگه دردها و انقباض ها منظم شد و فاصله ش به ده دقیقه رسید برو بیمارستان
فعلا پیاده روی تند کن یا پله بالا و پایین برو، هرچه با درد کم و با ورزش بتونی توی خونه دهانه رحمتو بازتر کنی به نفعته , اونجا کمتر اذیت میشی
حواست ب حرکت بچه باشه
بذار یکم دردت بیشتر بشه بعد برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.