شکمم واسه ۲۰ هفته خوبه؟🐣💕🥺

تصویر
۷ پاسخ

مامانا من بچه بالی واژنم و دختر واژنم تکونشو حس میکنم شما ها وی

ماشالله چه زیبا😍
خیلیم عالی

چقدر سینت خوش فرم بزرگ☺️

گرمم شد لباسو تو تنت دیدم🤦‍♀️😂

دختره نه؟🥹

وای عزیزم خوش قدم باشه فندوقت گلی..
تازه من ناراحتم چرا۱۲هفته شکم ندارم😅😅😅

آره عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تی تی جان و نی نی مامان تی تی جان و نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری