جلو بقیه نده کسی سینت ببینه
من منتظرم بچم بیاد بهش شیر بدم بنظرم بهترین حسی که مادر تجربه میکنه شیر خوردن بچه🥺❤️
من خو هرشب به این ذوق میخوابم
ببین ببین عزیزم الان این حسو داری کسیم قضاوتت نمیکنه ولی مطمئن باش وقتی یکبار به کوچولوت شیر بدی و بفهمی ک ااون فقط با تو اروم میشه و اون حس شیر دادنو بچشیا دیگ دلت نیمخواد بهش شیر خشک بدی چون داعم دلت برا شیر داادن بهش تنگ میشه اینو واقعا از رو تجربه میگم چون خوددمم قبل پسر پسر دقیقا همیین ححس تورو داشتم ولی بعدش اون حس شیر شیر دادنو با هیچی عوض نمیکردم
برا اینکه جلوو بقیه شیر ندی بهش ممیتونی وقتی خونه شلوغ بودد بری تو اتاق بگی بچه اینجوری راحت ترر میخوره و...
تو خودت انتخاب میکنی چه شیری به بچت بدی
این قضیه به هیچ کس ارتباطی پیدا نمیکنه
قاطه بگو من بهتر صلاح خودمو بچمو میدونم
منم مثل توعم
نمیدونم چیکار کنم
شنیدم کسی ک شیرش نمیاد باید بزرگتری کسی ماساژ اینا بده
فک کن چقد زشته
هر بار ک شیر میدی ب بچت کمی سر سینتو از شیر خودت بمال دیگ درد نمیگیرع سینت
من میدوشم وقتی میدونمکسی میخاد بیاد... اصلا هم بوی شیر نمیدم..من چندشم میومد خیلی چون رو نوک سینم حساسم ولی وقتی بچه اوردم دیگ چندشم نشد از امر خدا... شبا چون اذیتم بیخابی زیاد میکشم فقط به بچمشیر خشک کمکی میدم مثلا ساعت سه صبح و شیش صبح چون توان ندارم بشینم خستم خیلی با پستونک بیبی لند ساده صفر تا شیش ماه هم سینمو میگیره هم پستونکو
له نظرم بهتره با یه روانشناس مشورت کنی . میتونی شیر دوش بگیری شیرتو با شیشه. شیر بدی بهش
نه عزیزم اصلا اشکال نداره همه کسایی که شیر ندارن یا شیرشون کمه همین کارو میکنن بعدشم به بقیه چه ربطی داره
منم همین حس رو داشتم
الان بهش شیر ک میدم دلم اب میشه از لذت
بهترین حس دنیاست
شیر مادر و شیرخشک باهم میتونی بدی عزیزم
به بقیه ربطی نداره ولی اگه تونستی هر دوتاشو بده شیر مادر برای بچه خیلی مقوی هست تا شیر خشک
عزیزم من مث توام. الان میخوام کاور شیردهی بدوزم راحت
قبل ازاینکه بچتو ندیدی همه چیزش چندشه و حالتو بد میکنه از پوشکو بادگلو و سینه ای ک شیرش داره میره 😅
ولی ب محض اینکه بچتو میزارن بغلت همرو فراموش میکنی همه چیزشو ب جون میخری برامن کواقعا اینطوری بوده
به نظرم زود قضاوت نکن خودتو بزار بچه بیاد با شرایط پیش برو شاید خوشت اومد اگرم نیومد حرف هیچ کس برات مهم نباشه بهش شیرخشک بده
ببین خواهر اینکه شیرخودت یا شیرخشک بدی واقعا یه تصمیمی که فقط فقط باید مادر بگیره حتی بنظر من پدر هم نباید دخالت کنه من خودم از اون آدمهایی هستم که شیرخودم به بچه هام میدم و دوست دارم ولی تو وقتی متنفر هستی مطمئن باش که تو شیردهی اصلا نمیتونی موفق بشی پس شیرخشک بده
چندبار بهش شیرخشک بده دیگه کلا سینتو نمیگیره بعدم بگو سینمو نگرفت ، اما به اینکه تو این وضعیت شیرخشک راحت پیدا نمیشه هم فکرکن
منم همبن حسوداشتم ولی الان که توموقعیتش قرارگرفتم همه چی اوکیه و اون حسای بدرفته
شاید نظرت عوض بشه وقتی یکبار امتحان کنی بنظرم یک بار امتحان بکن
کنارش اگه دکترش راضی بود بهش بده پزشک اطفال
منم دوست ندارم و قصد دارم شیر خشک بدم
اولشه همچین حسی
ب دنیا ک بیاد شیر بدی بعدش شیرخشکم بدی ی جور عذاب وجدان میگیری منم اینجوری بودم
من الان نصف شب و ظهرا بهش شیرخشک میدم قشنگ سیر بشه بخوابه
اشکالی نداره کمکی بدی
آره عزیزم به بقیه ربطی نداره
ولی خواهشا شیر خشک رو با قاشق یا سرنگ بده وگرنه سینه اتو ول میکنه
و دیگه نمیخوره
نه عزیزم چرا بو شیر بدی بعداز شیر دادن قشنگ سینه رو با دستمال خشک کن یا بشور
قرار نیست جلو بقیه به بچت شیر بدی برو اتاق جای
بعدشم نظر کسی واست مهم نباشه
شیر خشک هم میتونی به عنوان کمکی روزی دو بار بدی
منم دقیقاااا همین حس و دارم ی بار تاپینگ گذاشتم همه بهم توپیدن🤦🏻♀️
خوبه که با شوهرت قایمکی شیر خشک خریدی
شوهر من خودشو جر میده میگه شیر خودت بده
خودتو سرزنش نکن منم مثل تو ازینک جلو بقیه سینمو دربیارمو ب بچه شیر بدم بدم میاد حتی جلوی مامانم یا نزدیکای دیگ!شاید وقتی تو شرایطش قرار بگیریم راحت تر باشع برامون
من خیلی دوست داشتم شیر بدم ی حس خوب برای من داشت فقط اینکه شبا همش گریه میکردو شیر نداشتم اذیتم کرد..اشکال ندارع والا شیرخشکم خوبه
به بقیه چه ربطی داره
بهشون بگو سینم خشک شده شیر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.