دخترم سرماخورده بهش فرنی میدم نمیخوره😫😫😫

۳ پاسخ

بزار فقط شیر بخوره الان هیچی بهتر شیر براش نیست هم کامله هم ویتامینا به بدنش میرسه نگران نباشه .وقتی خوبش شد شروع کن به غذا

احتمالا گلو درده

طبیعیه
بعد واکسن یا مریضی اینجوری بی اشتها میشن
حریره بادومم نمیخوره؟

سوال های مرتبط