۴ پاسخ

منم همینم ترش میخوام فقط.شیرینی تا چند روز ته حلقم میمونه🤐🤐🤐😵😵😵

واییی منم همینم
اصلا با شیرینی حال نمیکنم فقط ترشی
شکلات که میخورم چند تا میخورم بعد میگم چرا خوردم پشیمون میشم

قندت نرماله؟

جنسزت بچتون چیه

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری