برای همین داستان هاست که قصد ندارم زودتر از ۳ سالگی بگیرم..
اصلأ کشش ندارم که خودم و بچه اذیت بشیم..
حس میکنم زود اقدام کردید..
بازم هرجور صلاحه
من بچم پوشک میکنم گاهی وقتا میگه پی پی بعد میبرم دسشویی ممکن نصفش رو پوشک کنه خخخخ
خوب امادگی نداشته که گرفتی
زیر ۲سال ونیم نباید از پوشک گرفت بچه هنوز امادگی نداره
من دقیقا دوسال و دوماهگیش اقدام کردم دیدم امادگی نداره پوشکش کردم تا یک ماه پیش
خودش پوشکش در اورد و گف جیش دارم یکبارم خطا نداد
بنظرم قرار نیس تحت تاثیر بقیه بچها قرارشون بدیم
تا جاییکه من میدونم از2/5سالگی زمان پوشک گرفتنه .یعنی مینیمومش 2/5هس.
دختر منم بعد 4و5 ماه هنوز پی پی رو نمیگه
زوده خب آماده نبودع بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.